- Menu przedmiotowe
- OGŁOSZENIA
- Praca w urzędzie
Nabór na wolne stanowisko pracy - Podinspektor ds. gospodarki mieniem komunalnym i działalności gospodarczej
WÓJT GMINY KAMIENNIK
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Podinspektor ds. gospodarki mieniem komunalnym i działalności gospodarczej
w Urzędzie Gminy Kamiennik, ul. 1 Maja 69
I. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe, wymagany profil administracja, geodezja, budowlane lub podobne
- staż pracy: minimum 1 rok na podobnym stanowisku lub w administracji samorządowej,
- znajomość regulacji prawnych z zakresu ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawa o gospodarce nieruchomościami, prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy, ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawa o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, ustawa o swobodzie działalności gospodarczej, ustawa o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, Kodeks Postępowania Administracyjnego,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia umożliwiający zatrudnienie na ww. stanowisku,
II. Wymagania dodatkowe:
- znajomość )
- samodzielność i kreatywność,
- odpowiedzialność, systematyczność, kreatywność, odporność na stres,
- uprzejmość w kontaktach z petentem, zdyscyplinowanie, rzetelność w wykonywaniu zadań, wysoka kultura osobista,
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
z zakresu gospodarki mieniem komunalnym:
- sporządzanie projektów uchwał Rady dotyczących zbycia mienia Gminy i przejmowania nieruchomości na rzecz Gminy,
- sporządzanie umów na wykonanie robót geodezyjnych oraz na wyceny w odniesieniu do zbywanych lub oddawanych w użytkowanie nieruchomości,
- przygotowanie terenów pod budownictwo mieszkaniowe i usługi poprzez ich wykup lub przejęcie,
- korzystanie z prawa pierwokupu nieruchomości lub rezygnacja z tego prawa,
- administrowanie mieniem komunalnym poprzez:
- sporządzanie wykazów nieruchomości przeznaczonych do zbycia,
- zlecanie wykonania niezbędnej dokumentacji w celu przygotowania nieruchomości do sprzedaży,
- uczestniczenie przy ustalaniu granic nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży,
- sporządzanie protokołów z rokowań dotyczących zbycia nieruchomości w drodze przetargu i zbycia bez przetargowego oraz zawieranie aktów notarialnych na nabycie izbycie nieruchomości,
- sporządzanie postanowień i decyzji dotyczących rozgraniczenia nieruchomości,
- uczestniczenie w rozgraniczaniu działek w terenie,
- sporządzaniedecyzji zatwierdzających projekt podziału nieruchomości,
- sporządzanie umów dzierżawnych mienia komunalnego,
- obciążanie czynszem dzierżawnym i czynszem najmu za działki i lokale użytkowe,
- sporządzanie umów dzierżawnych na okres 10 lat w zamian za rentę,
- prowadzenie rejestru budynków i ulic,
- nadawanie numerów na nowo wybudowane budynki, nazwy ulic,
- przekazywanie i przejmowanie nieruchomości na rzecz Gminy poprzez :
- wydawanie decyzji lub sporządzanie protokołów uzgodnień w zakresie przejęcia lub przekazania nieruchomości,
- przygotowanie dokumentacji do ksiąg wieczystych i ewidencji gruntów,
- przygotowanie dokumentacji dla administratora nieruchomości oraz Skarbnika,
- ogłaszanie, organizowanie i udział w przetargach na zbycie nieruchomości gminnych
- prowadzenie spraw z zakresu przekształcania prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,
- ustalanie opłat za użytkowanie wieczyste i zarząd nieruchomościami,
- sporządzanie sprawozdań statystycznych w zakresie gospodarowania mieniem komunalnym,
- przyjmowanie w zarząd zabytku nieruchomego,
- prowadzenie rejestru obiektów zabytkowych znajdujących się na terenie gminy,
- nadzorowanie sposobu użytkowania obiektów zabytkowych w porozumieniu z wojewódzkim konserwatorem zabytków,
- współpraca ze stanowiskiem gospodarki przestrzennej, infrastruktury i rozwoju gospodarczego,
- zastępstwo na stanowisku do spraw obsługi rady i rolnictwa.
z zakresu działalności gospodarczej:
- dokonywanie wpisu, wykreślenia, zawieszenia i odwieszenia działalności gospodarczej
w CEDG,
- kompletowanie wniosków o wydanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych przedstawianych do rozpatrzenia Gminnej Komisji ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
- wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych zgodnie z postanowieniem Gminnej Komisji ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
- prowadzenie ewidencji wydanych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych dla podmiotów prowadzących sprzedaż detaliczną i gastronomiczną,
- naliczanie opłat za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
- sporządzanie sprawozdań z ilości punktów sprzedaży i wydanych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
IV. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- stanowisko urzędnicze
- miejsce pracy: Urząd Gminy w Kamienniku
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- pełny wymiar czasu pracy,
- praca przy komputerze,
- praca jednozmianowa,
- bezpośredni kontakt z klientami niekiedy trudny, wysiłek umysłowy.
V. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.
VI. Wymagane dokumenty:
- życiorys – CV ( z dokładnym opisem pracy zawodowej – jeśli dotyczy i posiadanego wykształcenia),
- list motywacyjny,
- oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (kopia dyplomu ukończenia uczelni wyższej),
- kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy, w szczególności: świadectwa pracy lub w razie pozostawania w zatrudnieniu – zaświadczenie oraz dokumentów o posiadanym doświadczeniu zawodowym (np. opinie i referencje),
- kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, uprawnieniach, jednoznacznie potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych,
- pisemne oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- pisemne oświadczenie lub zaświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego)
- pisemne oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi , o których mowa w art. 31 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych ( Dz. U. z 2013 r. poz. 168).
- pisemne oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczości lub interesowności oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy,
Kserokopie dokumentów złożonych w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
Wymagane dokumenty aplikacyjne ( list motywacyjny i szczegółowe CV) powinny być opatrzone klauzurą:
„wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 poz. 1000)”
VII. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach osobiście w Sekretariacie Urzędu pok. nr 9 lub przesłać listem poleconym (decyduje data wpływu do Urzędu) na adres: Urząd Gminy Kamiennik, ul 1 Maja 69; 48-388 Kamiennik do dnia 12 lipca 2021 roku do godz. 16:00.
z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko podinspektor ds. gospodarki mieniem komunalnym i działalności gospodarczej w Urzędzie Gminy Kamiennik”
VIII. Informacje dodatkowe:
Zastrzega się możliwość przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych z wybranymi oferentami.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy.
Umowa o prace na czas nieokreślony, może zostać poprzedzona umową na okres próbny nie przekraczający 3 miesięcy i umową na czas określony nie przekraczający 6 miesięcy.
Zastrzega się prawo, w celu sprawdzenia kompetencji pracownika, zawarcia umów na czas określony.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.kamiennik.pl oraz tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Kamienniku, ul 1 Maja 69; 48-388 Kamiennik
Informacje dodatkowe
Informacje na temat naboru na stanowisko można uzyskać w siedzibie Urzędu Gminy Kamiennik lub telefonicznie tel. 774312135 wew. 21, 18.
Po zakończeniu procedury naboru, osoby które nie zostały zatrudnione będą mogły odebrać swoje dokumenty aplikacyjne w godzinach pracy Urzędu Gminy.
Wójt
Kazimierz Cebrat
Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie.doc (46,50KB)
Oświadczenia dla kandydata ubiegającego się o pracę.docx (15,41KB)
Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych i wykorzystaniu wizerunku.docx (13,78KB)