Nabór na wolne stanowisko pracy - Podinspektor ds. obsługi rady i rolnictwa
Informacja
o zgłoszonych kandydatach na:
podinspektora ds. obsługi rady i rolnictwa
Informujemy, że na stanowisko podinspektora ds. obsługi rady i rolnictwa wpłynęło 6 ofert. Wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze spełniło 6 kandydatów.
Bogusława Zapotoczna - Pająk
WÓJT GMINY KAMIENNIK
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Podinspektor ds. obsługi rady i rolnictwa
w Urzędzie Gminy Kamiennik, ul. 1 Maja 69
1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe o profilu rolniczym, administracyjnym,
b) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
c) nieposzlakowana opinia,
d) doświadczenie w pracy.
2. Wymagania dodatkowe:
a) biegła umiejętność obsługi komputera,
b) znajomość ustaw: Ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o ochronie zwierząt,
ustawa o ochronie roślin, ustawa o Inspekcji Weterynaryjnej, ustawa o działalności
pożytku publicznego i wolontariacie, ustawa o funduszu sołeckim, ustawa o sporcie,
rozporządzenie w sprawie zasad techniki prawodawczej, Kodeks Postępowania
Administracyjnego,
c) umiejętności związane z organizacją pracy, skuteczność komunikowania się,
samodzielność, kreatywność, punktualność, dokładność, dyspozycyjność.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
w zakresie obsługi rady gminy:
1)organizowanie i przygotowywanie sesji Rady oraz zabezpieczenie techniczno- organizacyjne jej przebiegu,
2)udzielanie pomocy organizacyjnej w działalności jednostek pomocniczych Gminy,
3)organizowanie i nadzorowanie prawidłowości przebiegu wyborów sołtysów i rad sołeckich,
4)kompletowanie i przechowywanie protokołów z zebrań wiejskich oraz wyborów sołtysów i rad sołeckich,
5)czuwanie nad terminowym załatwianiem interpelacji i wniosków radnych, uchwał Rady oraz wniosków Komisji i zebrań wiejskich,
6)prowadzenie kancelarii biura Rady,
7)przygotowywanie sprawozdań z działalności Rady,
8)przeprowadzanie wyborów ławników sądowych,
9)prowadzenie spraw osobowych radnych.
w zakresie spraw rolnych:
1)współudział w organizowaniu szkoleń rolników;
2)informowanie rolników o pojawieniu się szkodników i chorób roślin,
3)sporządzanie opinii Wójta w sprawie wyłączenia gruntów z produkcji,
4)sporządzanie decyzji nakazujących właścicielowi dokonanie zabiegów ochronnych przeciwdziałających degradacji gruntów rolnych,
5)realizowanie zadań z zakresu opieki nad zwierzętami,
6)sporządzanie zezwoleń na utrzymywanie psów rasy uznanej za agresywna,
7)popularyzacja rolnictwa ekologicznego, rozwój przedsiębiorczości wśród rolników, współpraca z instytucjami i organizacjami rolniczymi,
8)prowadzenie spraw związanych z funduszem sołeckim,
9)współpraca z organizacjami pozarządowymi,
10)zastępstwo na stanowisku ds. gospodarki mieniem komunalnym i działalności gospodarczej.
4. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) życiorys,
c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
d) dokument potwierdzający wykształcenie (kserokopia świadectwa , dyplomu),
e) inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności,
doświadczenia zawodowe,
f) kopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata,
który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy
z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r.
poz.1202),
g) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności
za przestępstwa umyślne oraz że nie toczą się przeciwko niemu postępowania karne.
5. Informacja o warunkach pracy:
Stanowisko pracy znajduje się w pomieszczeniu biurowym, usytuowane na parterze
budynku. Stanowisko pracy wyposażone standartowo. Praca przy monitorze ekranowym.
Druk kwestionariusza osobowego dostępny na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.kamiennik.pl (załącznik poniżej) oraz w Kadrach Urzędu Gminy – pokój Nr 12.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia
osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Kamiennik, pok. 9 w godzinach pracy Urzędu lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Kamiennik, ul. 1 Maja 69, 48-388 Kamiennik w kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko podinspektora ds. obsługi rady i rolnictwa w Urzędzie Gminy Kamiennik” w terminie do dnia 13 czerwca 2016 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.kamiennik.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Kamiennik.
Zatrudnienie nastąpi na podstawie umowy o pracę na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy. W czasie trwania umowy na czas określony organizuje się służbę przygotowawcza trwającą nie dłużej niż 3 miesiące. Pozytywny wynik egzaminu będzie warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowy życiorys (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz.1202).
Wójt Gminy
Kazimierz Cebrat
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się zatrudnienie.doc (27,50KB)