- Menu przedmiotowe
- OGŁOSZENIA
- Informacja publiczna
Nabór na wolne stanowisko pracy - referent ds. gospodarki mieniem komunalnym i działalności gospodarczej
Informacja
o zgłoszonych kandydatach na:
referenta ds. gospodarki mieniem komunalnym i działalności gospodarczej
Informujemy, że na stanowisko referenta ds. gospodarki mieniem komunalnym i działalności gospodarczej wpłynęła 1. oferta. Wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze spełnił 1 kandydat.
Bogusława Zapotoczna - Pająk
WÓJT GMINY KAMIENNIK
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Referent ds. gospodarki mieniem komunalnym i działalności gospodarczej
w Urzędzie Gminy Kamiennik, ul. 1 Maja 69
1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie o profilu geodezyjnym, budowlanym, administracyjnym
b) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
c) nieposzlakowana opinia,
d) doświadczenie w pracy.
2. Wymagania dodatkowe:
a) biegła umiejętność obsługi komputera,
b) znajomość ustaw: Ustawa o gospodarce nieruchomościami, Prawo geodezyjne
i kartograficzne, Ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy,
Ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Ustawa o ochronie
zabytków i opiece nad zabytkami, Ustawa o swobodzie działalności gospodarczej,
Ustawa o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, Ustawa
o samorządzie gminnym, Kodeks Postępowania Administracyjnego,
c) umiejętności związane z organizacją pracy, skuteczność komunikowania się,
samodzielność, kreatywność, punktualność, dokładność, dyspozycyjność.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
z zakresu gospodarki mieniem komunalnym:
1) sporządzanie projektów uchwał Rady dotyczących zbycia mienia Gminy i przejmowania
nieruchomości na rzecz Gminy,
2) sporządzanie umów na wykonanie robót geodezyjnych oraz na wyceny w odniesieniu
do zbywanych lub oddawanych w użytkowanie nieruchomości,
3) przygotowanie terenów pod budownictwo mieszkaniowe i usługi poprzez ich wykup
lub przejęcie,
4) korzystanie z prawa pierwokupu nieruchomości lub rezygnacja z tego prawa,
5) administrowanie mieniem komunalnym poprzez:
a) sporządzanie wykazów nieruchomości przeznaczonych do zbycia,
b) zlecanie wykonania niezbędnej dokumentacji w celu przygotowania nieruchomości
do sprzedaży,
c) uczestniczenie przy ustalaniu granic nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży,
d) sporządzanie protokołów z rokowań dotyczących zbycia nieruchomości w drodze
przetargu i zbycia bez przetargowego oraz zawieranie aktów notarialnych na nabycie
i zbycie nieruchomości,
e) sporządzanie postanowień i decyzji dotyczących rozgraniczenia nieruchomości,
f) uczestniczenie w rozgraniczaniu działek w terenie,
g) sporządzanie decyzji zatwierdzających projekt podziału nieruchomości,
h) sporządzanie umów dzierżawnych mienia komunalnego,
i) obciążanie czynszem dzierżawnym i czynszem najmu za działki i lokale użytkowe,
j) sporządzanie umów dzierżawnych na okres 10 lat w zamian za rentę,
k) prowadzenie rejestru budynków i ulic,
l) nadawanie numerów na nowo wybudowane budynki, nazwy ulic,
6) przekazywanie i przejmowanie nieruchomości na rzecz Gminy poprzez :
a) wydawanie decyzji lub sporządzanie protokołów uzgodnień w zakresie przejęcia
lub przekazania nieruchomości,
b) przygotowanie dokumentacji do ksiąg wieczystych i ewidencji gruntów,
c) przygotowanie dokumentacji dla administratora nieruchomości oraz Skarbnika,
7) ogłaszanie, organizowanie i udział w przetargach na zbycie nieruchomości gminnych,
8) prowadzenie spraw z zakresu przekształcania prawa użytkowania wieczystego w prawo
własności,
9) ustalanie opłat za użytkowanie wieczyste i zarząd nieruchomościami,
10) sporządzanie sprawozdań statystycznych w zakresie gospodarowania mieniem
komunalnym,
11) przyjmowanie obwieszczeń,
12) przyjmowanie w zarząd zabytku nieruchomego,
13) prowadzenie rejestru obiektów zabytkowych znajdujących się na terenie gminy,
14) nadzorowanie sposobu użytkowania obiektów zabytkowych w porozumieniu
z wojewódzkim konserwatorem zabytków,
15) współpraca ze stanowiskiem gospodarki przestrzennej, infrastruktury i rozwoju
gospodarczego,
16) zastępstwo na stanowisku do spraw obsługi rady i rolnictwa.
z zakresu działalności gospodarczej:
1) dokonywanie wpisu, wykreślenia, zawieszenia i odwieszenia działalności gospodarczej
w CEDG,
2) kompletowanie wniosków o wydanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
przedstawianych do rozpatrzenia Gminnej Komisji ds. Rozwiązywania Problemów
Alkoholowych,
3) wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych zgodnie z postanowieniem
Gminnej Komisji ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
4) prowadzenie ewidencji wydanych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych dla
podmiotów prowadzących sprzedaż detaliczną i gastronomiczną,
5) naliczanie opłat za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
6) sporządzanie sprawozdań z ilości punktów sprzedaży i wydanych zezwoleń na sprzedaż
napojów alkoholowych.
4. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) życiorys,
c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
d) dokument potwierdzający wykształcenie (kserokopia świadectwa , dyplomu),
e) inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności,
doświadczenia zawodowe,
f) kopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata,
który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy
z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r.
poz.1202),
g) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności
za przestępstwa umyślne oraz że nie toczą się przeciwko niemu postępowania karne.
5. Informacja o warunkach pracy:
Stanowisko pracy znajduje się w pomieszczeniu biurowym, usytuowane na parterze
budynku. Stanowisko pracy wyposażone standartowo. Praca przy monitorze ekranowym.
Druk kwestionariusza osobowego dostępny na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.kamiennik.pl (załącznik poniżej) oraz w Kadrach Urzędu Gminy – pokój Nr 12.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Kamiennik, pok. 9 w godzinach pracy Urzędu lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Kamiennik, ul. 1 Maja 69, 48-388 Kamiennik w kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko referenta ds. gospodarki mieniem komunalnym i działalności gospodarczej w Urzędzie Gminy Kamiennik” w terminie do dnia 10 czerwca 2016 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.kamiennik.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Kamiennik.
Zatrudnienie nastąpi na podstawie umowy o pracę na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy. W czasie trwania umowy na czas określony organizuje się służbę przygotowawcza trwającą nie dłużej niż 3 miesiące. Pozytywny wynik egzaminu będzie warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowy życiorys (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz.1202).
Wójt Gminy
Kazimierz Cebrat
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się zatrudnienie.doc (27,50KB)