Nabór na wolne stanowisko pracy - Podinspektor ds. oświaty
WÓJT GMINY KAMIENNIK
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Podinspektor ds. oświaty – ½ etatu
w Urzędzie Gminy Kamiennik, ul. 1 Maja 69
1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe,
b) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
c) nieposzlakowana opinia,
d) doświadczenie w pracy.
2. Wymagania dodatkowe:
a) biegła umiejętność obsługi komputera,
b) znajomość ustaw: o systemie oświaty, finansach publicznych oraz Kodeks
Postępowania Administracyjnego,
c) umiejętności związane z organizacją pracy, skuteczność komunikowania się,
samodzielność, kreatywność, punktualność, dokładność, dyspozycyjność.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- koordynowanie zadań działalności samorządowych placówek oświatowych,
- kontrola realizacji obowiązku szkolnego,
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej działalności samorządowych placówek oświatowych,
- współpraca z kuratorem oświaty i dyrektorami placówek oświatowych działających na terenie gminy,
- sporządzanie sprawozdań dotyczących działalności oświatowej w gminie,
- obsługa Systemu Informacji Oświatowej (SIO),
- prowadzenie spraw dotyczących zwrotu kosztów kształcenia pracowników młodocianych,
- wyliczanie dotacji podmiotowej, na prowadzenie placówek oświatowych przez podmioty inne niż jst,
- odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w zakresie udzielania i rozliczania dotacji,
10) prowadzenie książek inwentarzowych z wyposażeniem i księgozbiorem
przekazanym do użytkowania przez inne niż jst podmioty prowadzące placówki
oświatowe,
11) nadzór nad terminowym przeprowadzeniem inwentaryzacji i jej rozliczenie
w podmiotach prowadzących placówki oświatowe, innych niż jst,
12) uczestniczenie w sporządzaniu części oświatowej planów budżetowych jednostek
oświatowych.
4. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) życiorys,
c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
d) dokument potwierdzający wykształcenie (kserokopia świadectwa , dyplomu),
e) inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności,
doświadczenia zawodowe,
f) kopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata,
który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy
z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.Nr 223, poz.1458),
g) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za
przestępstwa umyślne oraz że nie toczą się przeciwko niemu postępowania karne.
5. Informacja o warunkach pracy:
Stanowisko pracy znajduje się w pomieszczeniu biurowym, usytuowane na
II piętrze budynku. Budynek nie jest wyposażony w windę. Stanowisko pracy
wyposażone standartowo. Praca przy monitorze ekranowym.
Druk kwestionariusza osobowego dostępny na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.bip. kamiennik. pl oraz w Kadrach Urzędu Gminy – pokój Nr 12.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia
osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Kamiennik, pok. 9 w godzinach pracy Urzędu lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Kamiennik, ul. 1 Maja 69, 48-388 Kamiennik w kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko podinspektora ds. oświaty w Urzędzie Gminy Kamiennik” w terminie do dnia 11 lipca 2014 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.bip. kamiennik. pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Kamiennik.
Zatrudnienie nastąpi na podstawie umowy o pracę na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy. W czasie trwania umowy na czas określony organizuje się służbę przygotowawcza trwającą nie dłużej niż 3 miesiące. Pozytywny wynik egzaminu będzie warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowy życiorys (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz.1458).
Wójt Gminy
Kazimierz Cebrat
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się zatrudnienie.doc (27,50KB)