Nabór na wolne stanowisko pracy - Referent ds. Finansowych w Referacie Finansowym
WÓJT GMINY KAMIENNIK
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Referent ds. Finansowych w Referacie Finansowym
w Urzędzie Gminy Kamiennik, ul. 1 Maja 69
1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie o profilu ekonomicznym,
b) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
c) nieposzlakowana opinia,
d) doświadczenie w pracy w księgowości .
2. Wymagania dodatkowe:
a) biegła umiejętność obsługi komputera,
b) znajomość ustaw: o rachunkowości, podatku VAT, finansach publicznych oraz
innych przepisów prawa w zakresie rachunkowości jst, Kodeks Postępowania
Administracyjnego,
c) umiejętności związane z organizacją pracy, skuteczność komunikowania się,
samodzielność, kreatywność, punktualność, dokładność, dyspozycyjność.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) sporządzanie, przyjmowanie oraz kontrolowanie dokumentów księgowych
wpływających i wychodzących z księgowości,
b) przygotowywanie dowodów księgowych w zakresie wydatków do zatwierdzenia,
c) terminowe regulowanie zobowiązań,
d) prowadzenie ksiąg rachunkowych w zakresie wydatków ( w tym syntetyka
w zakresie księgowości podatkowej), funduszy celowych, dochodów własnych,
depozytów i innych rachunków bankowych posiadanych przez gminę,
e) prowadzenie księgowości analitycznej,
f) terminowe i prawidłowe sporządzanie jednostkowych sprawozdań finansowych
statystycznych i opisowych,
g) terminowe rozliczanie udzielanych dotacji oraz dochodzenie należności z tytułu
zwrotu niewykorzystanych dotacji udzielanych z budżetu gminy,
h) naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie składek ZUS, podatku dochodowego od osób
fizycznych oraz podatku VAT,
i) inne zlecone przez zwierzchników.
4. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) życiorys,
c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
d) dokument potwierdzający wykształcenie (kserokopia świadectwa , dyplomu),
e) inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności,
doświadczenia zawodowe,
f) kopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata,
który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy
z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.Nr 223, poz.1458),
g) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za
przestępstwa umyślne oraz że nie toczą się przeciwko niemu postępowania karne.
5. Informacja o warunkach pracy:
Stanowisko pracy znajduje się w pomieszczeniu biurowym, usytuowane na II piętrze
budynku. Budynek nie jest wyposażony w windę. Stanowisko pracy wyposażone
standartowo. Praca przy monitorze ekranowym.
Druk kwestionariusza osobowego dostępny na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.bip. kamiennik. pl oraz w Kadrach Urzędu Gminy – pokój Nr 12.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia
osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Kamiennik, pok. 9 w godzinach pracy Urzędu lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Kamiennik, ul. 1 Maja 69, 48-388 Kamiennik w kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko referenta ds. finansowych w Referacie Finansowym w Urzędzie Gminy Kamiennik” w terminie do dnia 02 czerwca 2014 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.bip. kamiennik. pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Kamiennik.
Zatrudnienie nastąpi na podstawie umowy o pracę na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy. W czasie trwania umowy na czas określony organizuje się służbę przygotowawcza trwającą nie dłużej niż 3 miesiące. Pozytywny wynik egzaminu będzie warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowy życiorys (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz.1458).
Wójt Gminy
Kazimierz Cebrat
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się zatrudnienie.doc (27,50KB)