Nabór na wolne stanowisko pracy - Podinspektor ds. Finansowych w Referacie Finansowym - edycja 2
Informacja
o wynikach naboru na stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy Kamiennik
z siedzibą w Kamienniku, ul. 1 Maja 69
podinspektor ds. finansowych w Referacie Finansowym
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana Pan/i Monika Regeńczuk zamieszkała w Słupicach.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pan/i Monika Regeńczuk spełniła wymagania określone w ogłoszeniu o naborze. Posiadana wiedza i umiejętności praktyczne rokują prawidłowe wykonywanie powierzonych zadań.
Bogusława Zapotoczna-Pajak
Informacja
o zgłoszonych kandydatach na stanowisko:
Podinspektor ds. finansowych w Referacie Finansowym
Informujemy, że na stanowisko Podinspektora ds. finansowych w referacie finansowym wpłynęło 9 ofert. Wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze spełniło 4 kandydatów.
WÓJT GMINY KAMIENNIK
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Podinspektor ds. Finansowych w Referacie Finansowym
w Urzędzie Gminy Kamiennik, ul. 1 Maja 69
- Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub administracyjne,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- nieposzlakowana opinia,
- 2-letni staż pracy w tym co najmniej roczna praktyka w księgowości .
- Wymagania dodatkowe:
- biegła umiejętność obsługi komputera,
- znajomość ustaw: o rachunkowości, podatku VAT, finansach publicznych oraz innych przepisów prawa w zakresie rachunkowości jst, Kodeks Postępowania Administracyjnego,
- umiejętności związane z organizacją pracy, skuteczność komunikowania się, samodzielność, kreatywność, punktualność, dokładność, dyspozycyjność.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- sporządzanie, przyjmowanie oraz kontrolowanie dokumentów księgowych wpływających i wychodzących z księgowości,
- przygotowywanie dowodów księgowych w zakresie wydatków do zatwierdzenia,
- terminowe regulowanie zobowiązań,
- prowadzenie ksiąg rachunkowych w zakresie wydatków ( w tym syntetyka w zakresie księgowości podatkowej), funduszy celowych, dochodów własnych, depozytów i innych rachunków bankowych posiadanych przez gminę,
- prowadzenie księgowości analitycznej,
- terminowe i prawidłowe sporządzanie jednostkowych sprawozdań finansowych statystycznych i opisowych,
- terminowe rozliczanie udzielanych dotacji oraz dochodzenie należności z tytułu zwrotu niewykorzystanych dotacji udzielanych z budżetu gminy,
- naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie składek ZUS, podatku dochodowego od osób fizycznych oraz podatku VAT,
- inne zlecone przez zwierzchników.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- dokument potwierdzający wykształcenie (kserokopia świadectwa , dyplomu),
- inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności, doświadczenia zawodowe,
- kopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.Nr 223, poz.1458),
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa umyślne oraz że nie toczą się przeciwko niemu postępowania karne.
- Informacja o warunkach pracy:
Stanowisko pracy znajduje się w pomieszczeniu biurowym, usytuowane na II piętrze budynku. Budynek nie jest wyposażony w windę. Stanowisko pracy wyposażone standartowo. Praca przy monitorze ekranowym.
Druk kwestionariusza osobowego dostępny na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.bip. kamiennik. pl oraz w Kadrach Urzędu Gminy – pokój Nr 12.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Kamiennik, pok. 9 w godzinach pracy Urzędu lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Kamiennik, ul. 1 Maja 69, 48-388 Kamiennik w kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko podinspektora ds. finansowych w Referacie Finansowym w Urzędzie Gminy Kamiennik” w terminie do dnia 06 lutego 2014 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.kamiennik.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Kamiennik.
Zatrudnienie nastąpi na podstawie umowy o pracę na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy. W czasie trwania umowy na czas określony organizuje się służbę przygotowawcza trwającą nie dłużej niż 3 miesiące. Pozytywny wynik egzaminu będzie warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowy życiorys (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz.1458).
Wójt Gminy
Kazimierz Cebrat
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się zatrudnienie.doc (27,50KB)