Ogłoszenie o zamówieniu na roboty budowlane - Remont budynku świetlicy wiejskiej w Karłowicach Małych wraz z budową placu zabaw i zagospodarowaniem terenu
Kamiennik, dnia 23.08.2013 r.
w postępowaniu dot. „Remontu budynku świetlicy wiejskiej w Karłowicach Małych wraz
z budową placu zabaw i zagospodarowaniem terenu” została wybrana oferta wykonawcy
- „PEKBUD” Peklicz Mieczysław, Wójcice 102, 48-385 Otmuchów (oferta nr 3) z ceną korzystną dla zamawiającego, która uzyskała najwyższą liczbę punktów - 100 punktów
w ostatecznej ocenie punktowej (w kryterium najniższa cena = 100%).
l.p.
|
Nazwa i adres wykonawcy
|
Cena ofertowa
(PLN)
|
PUNKTACJA
|
1
|
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE
Fryderyk Martyn
LIGOTA WIELKA 26 , 48-385 Otmuchów
|
157 359,04
|
92,44
|
2
|
Usługi Ogólnobudowlane Józef Wąs
Ul. Wrocławska 51, 49-200 Grodków
|
161 942,48
|
89,83
|
3
|
PEKBUD” Peklicz Mieczysław
Wójcice 102, 48-385 Otmuchów
|
145 468,30
|
100
|
4
|
SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA
Ul.Cukrownicza 6 ,57-200.Ząbkowice Śląskie
|
177 351,95
|
82,02
|
5
|
Zakład Remontowo- Budowlany
Krzysztof Kuśmierek
Ul. Podmiejska 10, 58-230 Niemcza
|
170 291,43
|
85,42
|
6
|
P.H.U. ”WESTBUD”, Zbigniew Urbańczyk
Ul. Różana 12, 48-385 Otmuchów
|
149 300,49
|
97,43
|
29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Remont budynku świetlicy wiejskiej w Karłowicach Małych wraz z budową placu zabaw i zagospodarowaniem terenu
Numer ogłoszenia: 316754 - 2013;
data zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych 06.08.2013
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. 1 Maja 69, 48-388 Kamiennik, woj. opolskie, tel. 077 4312110, 4312196, faks 077 4312196.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kamiennik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku świetlicy wiejskiej w Karłowicach Małych wraz z budową placu zabaw i zagospodarowaniem terenu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont budynku świetlicy wiejskiej w Karłowicach Małych wraz z budową placu zabaw i zagospodarowaniem terenu w zakresie podanym w przedmiarze robót..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.11.12.91-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia
(na podst. art.22 ust.1) wg formuły spełnia -nie spełnia
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia
(na podst. art.22 ust.1) wg formuły spełnia -nie spełnia
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia
(na podst. art.22 ust.1) wg formuły spełnia -nie spełnia
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia
(na podst. art.22 ust.1) wg formuły spełnia -nie spełnia
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia (na podst. art.22 ust.1) wg formuły spełnia -nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
-
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw
do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Nie dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kamiennik.pl (dostępna od 07.08.2013)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kamiennik
ul. 1 Maja 69 48-388 Kamiennik pok.nr 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kamiennik, ul. 1 Maja 69, 48-388 Kamiennik pok.nr 9.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
WÓJT GMINY KAMIENNIK
/-/ Kazimierz Cebrat
Podmiot udostępniający: | Urząd Gminy Kamiennik |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Monika Łukomska |
Data wytworzenia: | 2013-08-07 |
Załącznik nr 8 do SIWZ - Wyciąg z dokumentacji projektowej.pdf (1 013,42KB)
Załącznik nr 7 do SIWZ - Oświadczenie o posiadaniu uprawnień.doc (21,50KB)
Załącznik nr 6 do SIWZ - Oświadczenie na podstawie art. 24.doc (22,50KB)
Załącznik nr 5 do SIWZ - Oświadczenie na podstawie art. 22.doc (24,00KB)
Załącznik nr 4 do SIWZ - Projekt umowy.doc (54,00KB)
Załącznik nr 3 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.pdf (228,17KB)
Załącznik nr 2 do SIWZ - Przedmiar robót.pdf (871,34KB)