- Menu przedmiotowe
- OGŁOSZENIA
- Informacja publiczna
Nabór na wolne stanowisko pracy - Podinspektor ds. finansowych
WÓJT GMINY KAMIENNIK
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Podinspektor ds. finansowych
w Urzędzie Gminy Kamiennik, ul. 1 Maja 69
I. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe, wymagany profil wyższe ekonomiczne, administracyjne lub podobne
- staż pracy: minimum 2 lata na podobnym stanowisku lub w administracji samorządowej,
- znajomość regulacji prawnych z zakresu ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, o rachunkowości, podatku VAT, finansach publicznych oraz innych przepisów prawa w zakresie rachunkowości jst, Kodeks Postępowania Administracyjnego,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia umożliwiający zatrudnienie na ww. stanowisku,
II. Wymagania dodatkowe:
- znajomość ) biegła umiejętność obsługi komputera, programów: „FK”, „BESTIA”
- samodzielność i kreatywność,
- odpowiedzialność, systematyczność, kreatywność, odporność na stres,
- uprzejmość w kontaktach z petentem, zdyscyplinowanie, rzetelność w wykonywaniu zadań, wysoka kultura osobista,
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- sporządzanie, przyjmowanie oraz kontrolowanie dokumentów księgowych wpływających i wychodzących z księgowości,
- przygotowywanie dowodów księgowych w zakresie wydatków do zatwierdzenia,
- terminowe regulowanie zobowiązań,
- prowadzenie ksiąg rachunkowych w zakresie wydatków ( w tym syntetyka w zakresie księgowości podatkowej), funduszy celowych, dochodów własnych, depozytów i innych rachunków bankowych posiadanych przez gminę,
- prowadzenie księgowości analitycznej,
- terminowe i prawidłowe sporządzanie jednostkowych sprawozdań finansowych statystycznych i opisowych
- terminowe rozliczanie udzielanych dotacji oraz dochodzenie należności z tytułu zwrotu niewykorzystanych dotacji udzielanych z budżetu gminy,
- rozliczanie składek ZUS, podatku dochodowego od osób fizycznych oraz podatku VAT,
- inne zlecone przez zwierzchników.
IV. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- stanowisko urzędnicze
- miejsce pracy: Urząd Gminy w Kamienniku
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- pełny wymiar czasu pracy,
- praca przy komputerze,
- praca jednozmianowa,
- bezpośredni kontakt z klientami niekiedy trudny, wysiłek umysłowy.
V. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.
VI. Wymagane dokumenty:
- życiorys – CV ( z dokładnym opisem pracy zawodowej – jeśli dotyczy i posiadanego wykształcenia),
- list motywacyjny,
- oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (kopia dyplomu ukończenia uczelni wyższej),
- kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy, w szczególności: świadectwa pracy lub w razie pozostawania w zatrudnieniu – zaświadczenie oraz dokumentów o posiadanym doświadczeniu zawodowym (np. opinie i referencje),
- kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, uprawnieniach, jednoznacznie potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych,
- pisemne oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- pisemne oświadczenie lub zaświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego)
- pisemne oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi , o których mowa w art. 31 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych ( Dz. U. z 2013 r. poz. 168).
- pisemne oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczości lub interesowności oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy,
Kserokopie dokumentów złożonych w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
Wymagane dokumenty aplikacyjne ( list motywacyjny i szczegółowe CV) powinny być opatrzone klauzurą:
„wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 poz. 1000)”
VII. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach osobiście w Sekretariacie Urzędu pok. nr 9 lub przesłać listem poleconym (decyduje data wpływu do Urzędu) na adres: Urząd Gminy Kamiennik, ul 1 Maja 69; 48-388 Kamiennik do dnia 1 lipca 2021 roku do godz. 15:00.
z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko podinspektor ds. finansowych w Urzędzie Gminy Kamiennik”
VIII. Informacje dodatkowe:
Zastrzega się możliwość przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych z wybranymi oferentami.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy.
Umowa o prace na czas nieokreślony, może zostać poprzedzona umową na okres próbny nie przekraczający 3 miesięcy i umową na czas określony nie przekraczający 6 miesięcy.
Zastrzega się prawo, w celu sprawdzenia kompetencji pracownika, zawarcia umów na czas określony.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.kamiennik.pl oraz tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Kamienniku, ul 1 Maja 69; 48-388 Kamiennik
Informacje dodatkowe
Informacje na temat naboru na stanowisko można uzyskać w siedzibie Urzędu Gminy Kamiennik lub telefonicznie tel. 774312135 wew. 21, 18.
Po zakończeniu procedury naboru, osoby które nie zostały zatrudnione będą mogły odebrać swoje dokumenty aplikacyjne w godzinach pracy Urzędu Gminy.
Wójt
Kazimierz Cebrat
Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie.doc (46,50KB)
Oświadczenia dla kandydata ubiegającego się o pracę.docx (15,41KB)
Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych i wykorzystaniu wizerunku.docx (13,78KB)