- Menu przedmiotowe
- OGŁOSZENIA
- Praca w urzędzie
Nabór na stanowisko urzędnicze
OGŁOSZENIE O ZATRUDNIENIU NA ZASTĘPSTWO
Wójt Gminy Kamiennik informuje o zamiarze zatrudnienia na umowę o zastępstwo osoby na stanowisko urzędnicze
- Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy w Kamienniku, ul 1 Maja 69, 48-388 Kamiennik
- Określenie stanowiska:
Młodszy księgowy w Referacie Finansowym
- Wymiar czasu pracy:
Pełny etat
- Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub administracyjne,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku
- nieposzlakowana opinia,
- doświadczenie w pracy,
- niekaralność za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
Wymagania dodatkowe:
- biegła umiejętność obsługi komputera,
- znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, Kodeks Postępowania Administracyjnego,o rachunkowości, o podatku VAT, finansach publicznych,
- umiejętności związane z organizacją pracy, skuteczność komunikowania się, samodzielność, kreatywność, punktualność, dokładność, dyspozycyjność.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- przyjmowanie wpłat, ewidencja w raportach kasowych oraz odprowadzanie wpłat na rachunki
- bankowe, podejmowanie gotówki z rachunków bankowych, rozchodowanie zgodnie z posiadanymi dowodami i ewidencja w raportach kasowych,
- gospodarka drukami ścisłego zarachowania,
- prowadzenie księgowości analitycznej dotyczącej dochodów Gminy, sporządzanie sprawozdawczości w tym zakresie,
- prowadzenie ewidencji ilościowej materiałów biurowych, zamawianie, ewidencja i niszczenie pieczęci w Urzędzie Gminy,
- kompletowanie, ewidencja, przygotowywanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego,
- odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w zakresie pełnionych na stanowisku obowiązków związanych z gospodarką finansową,
- przygotowywanie wymaganych prawem informacji publicznych, przekazywanieich do publikacji na stronach BIP oraz ich aktualizacja.
5. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) życiorys,
c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
d) dokument potwierdzający wykształcenie (kserokopia świadectwa , dyplomu),
e) inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności, doświadczenia zawodowe,
f) kopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz.1282 ),
g) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa umyślne oraz że nie toczą się przeciwko niemu postępowania karne.
6. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Kamiennik, pok. 9 w godzinach pracy Urzędu lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Kamiennik, ul. 1 Maja 69, 48-388 Kamiennik w kopertach z dopiskiem „Młodszy księgowy w Referacie Finansowym w Urzędzie Gminy Kamiennik –umowę na zastępstwo” w terminie do dnia 10 września 2020 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.kamiennik.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Kamiennik.
Wójt Gminy
Kazimierz Cebrat