Ogłoszenie o zamówieniu na usługę dotyczącą odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Kamiennik
Kamiennik, dnia 18.06.2013 r.
ZP. 271.2.2013.MK
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, Nr 161, poz. 1078 i Nr 182, poz. 1228, z 2011 r. Nr 5, poz. 13, Nr 28, poz. 143, Nr 87, poz. 484, Nr 234, poz. 1386, Nr 240, poz. 1429, z 2012 r. poz. 769, 951, 1101, 1271 i 1529) informuję, iż w postępowaniu dot. „Odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Kamiennik” została wybrana oferta wykonawcy - Veolia Usługi dla Środowiska S.A. Oddział w Krapkowicach, ul. Piastowska 38, 47-303 Krapkowice (oferta nr 2) z ceną korzystną dla zamawiającego, która uzyskała najwyższą liczbę punktów - 100 punktów w ostatecznej ocenie punktowej (w kryterium najniższa cena = 100%).
STRESZCZENIE OCENY I PORÓWNANIA ZŁOŻONYCH, WAŻNYCH OFERT
Nr oferty |
Nazwa (firma) wykonawcy oraz adres |
Liczba punktów w kryterium cena=100% |
1 |
Zakład Usług Komunalnych w Ziębicach spółka z o.o. ul. Stawowa 2a, 57-220 Ziębice
|
55 |
2
|
Veolia Usługi dla Środowiska S.A. Oddział w Krapkowicach, ul. Piastowska 38 47-303 Krapkowice
|
100
|
3
|
P.H.U. Komunalnik Sp. z o.o. Prudnik 48-200, ul. Zamkowa 2 |
91
|
Umowa w sprawie zamówienia publicznego z wybranym wykonawcą będzie mogła być zawarta przed upływem terminów określonych w art. 94 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych.
Dziękuję za przygotowanie i dostarczenie oferty.
WÓJT GMINY KAMIENNIK
/-/ Kazimierz Cebrat
Z M I A N A
TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r.
Nr 113,poz. 759, Nr 161, poz. 1078 i Nr 182, poz. 1228, z 2011 r. Nr 5, poz. 13, Nr 28, poz.
143, Nr 87, poz. 484, Nr 234, 1386, Nr 240, poz. 1429, z 2012 r. poz. 769, 951, 1101,1271
i 1529), dokonuje się następującej zmiany treści specyfikacji istotnych warunków
zamówienia.
- W punkcie IV Obowiązki zamawiającego i wykonawcy przed rozpoczęciem i w
trakcie realizacji zamówienia.
Usuwa się ppkt 6
„ Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług dodatkowych na wniosek Właściciela nieruchomości w zakresie odbioru dodatkowych ilości odpadów oraz odpadów budowlanych i rozbiórkowych”.
Z M I A N A
TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113,poz. 759, Nr 161, poz. 1078 i Nr 182, poz. 1228, z 2011 r. Nr 5, poz. 13, Nr 28, poz. 143, Nr 87, poz. 484, Nr 234, 1386, Nr 240, poz. 1429, z 2012 r. poz. 769, 951, 1101,1271 i 1529), dokonuje się następującej zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - W punkcie X.3 ZAWARTOŚĆ OFERTY JEST: 1. Oferta powinna być sporządzona pod rygorem nieważności w formie pisemnej, wg wzoru formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wraz z wszystkimi załącznikami,: Załącznikami do oferty są: a) stosowne Pełnomocnictwo(a) - pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. b) dokumenty i oświadczenia wymagane postanowieniami punktu VI niniejszej SIWZ. c) zaparafowany projekt umowy. Nie później niż w terminie składania ofert, w odniesieniu do dokumentów zawierających informację stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca może zastrzec, że informacje te nie mogą być udostępniane. Zastrzeżone informacje, powinny stanowić oddzielną część składanej oferty. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień publicznych. WINNO BYĆ: 1. Oferta powinna być sporządzona pod rygorem nieważności w formie pisemnej, wg wzoru formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wraz z wszystkimi załącznikami,: Załącznikami do oferty są: a) dowód wniesienia wadium (oryginał) b) stosowne Pełnomocnictwo(a) - pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. c) dokumenty i oświadczenia wymagane postanowieniami punktu VI niniejszej SIWZ. d) lista podmiotów należących do tej samej, co Wykonawca grupy kapitałowej - w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.) w przypadku oświadczenia o tym, że dany Wykonawca należy do grupy kapitałowej – wzór listy stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. e) zaparafowany projekt umowy. Nie później niż w terminie składania ofert, w odniesieniu do dokumentów zawierających informację stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca może zastrzec, że informacje te nie mogą być udostępniane. Zastrzeżone informacje, powinny stanowić oddzielną część składanej oferty. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień publicznych. OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA O Z A M Ó W I E N I U na usługę dot. „Odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Kamiennik” Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 10.06.2013 r. r. Numer ogłoszenia: 221324 - 2013; Informacja o zmienianym ogłoszeniu w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nr ogłoszenia: 220922 – 2013, data zamieszczenia: 07.06.2013 r. Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Urząd Gminy, ul. 1 Maja 69, 48-388 Kamiennik, woj. opolskie, tel. 077 4312110, 4312196, fax. 077 4312196. SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU II.1) Tekst, który należy zmienić: WÓJT GMINY KAMIENNIK Kazimierz Cebrat
O G Ł O S Z E N I E O Z A M Ó W I E N I U
na usługę dot.
Odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Kamiennik
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 07.06.2013 r.
Numer ogłoszenia: 220922 - 2013
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. 1 Maja 69, 48-388 Kamiennik, woj. opolskie, tel. 077 4312110, 4312196, faks 077 4312196.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kamiennik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Kamiennik.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbieraniu odpadów komunalnych z terenu Gminy Kamiennik, transporcie i przekazaniu odebranych odpadów do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych - Regionalne Centrum Gospodarowania Odpadami - Nysa w Domaszkowicach wskazanej w Uchwale Nr XX/272/2012 Sejmiku Województwa Opolskiego z dnia 28 sierpnia 2012 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Opolskiego. Usługa odbierania odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Kamiennik obejmuje każdą ilość następujących rodzajów odpadów komunalnych: 1) odpady komunalne zmieszane i popiół od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych: 2) odpady komunalne gromadzone w sposób selektywny (u źródła) w podziale na surowcowe suche (tj. papieru i tektury, metali, tworzyw sztucznych, odpadów wielomateriałowych itp.) oraz szkło (15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 15 01 07, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39, 20 01 40, 20 01 99), a także odpadów selektywnych (SZKŁA) z miejsc ogólnodostępnych; 3) odpady zbierane w sposób selektywny w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) oraz na zasadzie zbiórek akcyjnych tj. przeterminowane leki i chemikalia, zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, odpady wielkogabarytowe, odpady budowlane i rozbiórkowe, zużyte opony, mineralne oleje silnikowe, przekładniowe i smarowe zawierające związki chlorowcoorganiczne, mineralne oleje silnikowe, przekładniowe i smarowe nie zawierające związki chlorowcoorganiczne. SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOT. ZAKRESU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DOSTĘPNE W SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA NA STRONIE www.bip.kamiennik.pl.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.31.00-7, 90.51.40.00-2, 90.53.30.00-2, 90.51.20.00-9, 90.50.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie dziesięć tysięcy złotych). Miejsce i sposób wniesienia wadium. -w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego nr 51 8872 0003 0017 5519 2000 0050 wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach w oryginale należy dołączyć do oferty. Termin wniesienia wadium. -wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, -wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, -wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający żąda spełnienia przez Wykonawców następujących warunków a) posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tzn. - posiadania wpis do Rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Kamiennik, o którym mowa w art. 9b ust. 4 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2012 r. poz. 391 z późn. zm.) co najmniej w zakresie odpadów o kodach 15 01 01, 15 01 02, 15 01 03, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 15 01 07, 16 01 03, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 23, 20 01 35, 20 01 36, 20 01 39, 20 01 40, 20 01 99, 20 02 01, 20 03 01, 20 03 07, 20 03 99, - posiadają ważne zezwolenie na transport odpadów komunalnych oraz odpadów komunalnych niebezpiecznych wydane przez właściwego starostę, o którym mowa w art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2010 r. Nr 185. poz. 1243 z późn. zm.) co najmniej w zakresie odpadów o kodach: 15 01 01, 15 01 02, 15 01 03, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 15 01 07, 16 01 03, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 23, 20 01 35, 20 01 36, 20 01 39, 20 01 40, 20 01 99, 20 02 01, 20 03 01, 20 03 07, 20 03 99 lub posiadają wpis do rejestru o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21), - posiadają wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 21) prowadzonego przez marszałka województwa lub przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska, do czasu utworzenia ww. rejestru przez marszałka województwa, zgodnie z art. 235 ust. 2 ww. ustawy. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww warunku na podstawie złożonego dokumentu odpisu z właściwego rejestru, oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, raz po sprawdzeniu Rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Kamiennik w zakresie posiadania wpisu Wykonawcy do ww rejestru. Ocena spełniania ww warunku, dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający dokona oceny spełnienia ww warunku na podstawie złożonego wykazu dot. wykonanych lub wykonywanych usług, o których mowa wyżej oraz na podstawie oświadczenia zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania ww warunku, dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający dokona oceny spełnienia ww warunku na podstawie złożonego wykazu pojazdów, narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych oraz na podstawie oświadczenia zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania ww warunku, dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający dokona oceny spełnienia ww warunku na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na podstawie oświadczenia zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz oświadczenia, że osoby,które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane przepisami ustaw uprawnienia o Ocena spełniania ww warunku, dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający winni spełniać następujące warunki a) posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych), b) być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie niższej niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmiany umowy w formie pisemnej, aneksem zaakceptowanym przez obie strony, w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności: - zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, - wystąpienia urzędowej zmiany stawki podatku VAT po dacie zawarcia umowy, - z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, - odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części zamówienia i związanej z tym zmiany wynagrodzenia, pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie przygotowania postępowania, a które powodują, że wykonanie przedmiotu zamówienia bez ograniczenia zakresu zamówienia powodowałoby dla Zamawiającego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia i związane z tym racjonalne wydatkowanie środków publicznych, - wprowadzenia zmian w stosunku do SIWZ w zakresie wykonywania prac nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji konieczności a usprawnienia procesu realizacji zamówienia, - niezależnych od stron zmian organizacyjnych, dotyczących osób kluczowych dla realizacji przedmiotu umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kamiennik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kamiennik ul. 1 Maja 69 48-388 Kamiennik pok. nr 3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kamiennik ul. 1 Maja 69 48-388 Kamiennik pok. nr 9.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
WÓJT GMINY KAMIENNIK
Kazimierz Cebrat
Podmiot udostępniający: | Urząd Gminy Kamiennik |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Monika Kuziemska, Violetta Przedwojewska |
Data wytworzenia: | 2013-06-07 |
Załącznik nr 11 do SIWZ - Mapy gminy.pdf (4,11MB)
Załącznik nr 9 do SIWZ - Projekt umowy.doc (60,50KB)
Załącznik Nr 8 do SIWZ - Formularz - lista podmiotów.doc (26,50KB)
Załącznik Nr 7 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące uprawnień osób.doc (22,50KB)
Załącznik Nr 6 do SIWZ - Formularz wykazu osób.doc (33,50KB)
Załącznik Nr 5 do SIWZ - Formularz wykazu marzędzi i urządzeń technicznych.doc (32,00KB)
Załącznik Nr 4 do SIWZ - Formularz wykazu wykon. usług.doc (33,00KB)
Załącznik Nr 3 do SIWZ - Formularz oświadczenia - art. 24.doc (24,00KB)
Załącznik Nr 2 do SIWZ - Oświadczenie na podstawie art. 22 ust.1.doc (24,00KB)
Załącznik Nr 1 do SIWZ - Formularz oferty.doc (35,00KB)
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ).pdf (613,42KB)
Załącznik Nr 1 do SIWZ - Formularz oferty własciwy.pdf (188,92KB)
Zapytania do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.pdf (145,75KB)