Remont budynku świetlicy wiejskiej w Goworowicach
Kamiennik, dnia 28.11.2012 r.
ZP.271.4.2012.MK
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 i Nr 161, poz. 1078 i Nr 182, poz. 1228 oraz z 2011 r. Nr 5, poz. 13, Nr 28, poz. 143, Nr 234, poz. 1386, i Nr 240, poz. 1429, z 2012 r. poz. 769 i 1109) informuję, iż w postępowaniu dot. „Remontu budynku świetlicy wiejskiej w Goworowicach” została wybrana oferta NR 6 wykonawcy – Spółdzielnia Rzemieślnicza ul. Cukrownicza 6, 57-220 Ząbkowice Śląskie z ceną korzystną dla zamawiającego, która uzyskała najwyższą liczbę punktów - 100 punktów w ostatecznej ocenie punktowej (w kryterium najniższa cena = 100%).
Dodatkowo informuję o odrzuceniu ofert następujących wykonawców:
1) OFERTA NR 2 - Firma Produkcyjno-Usługowa ALGET Aleksander Getinger, ul. Piastowska 14, 48-385 Otmuchów - w związku z art. 89 ust.1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - błędy w obliczeniu ceny oferty.
2) OFERTA NR 3 - Firma „ARKO” Handlowo-Usługowa Arkadiusz Łuczak, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki, ul. Złotostocka 12 - w związku z art. 89 ust.1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - błędy w obliczeniu ceny oferty.
3) OFERTA NR 15 - P.H.U. „WESTBUD” Zbigniew Urbańczyk, 48-385 Otmuchów, ul. Różana 12 – w związku z art. 89 ust.1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – błędy w obliczeniu ceny oferty.
4) OFERTA NR 16 - WOLBUD USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE Dominik Wolski 48-370 Paczków, ul. Reymonta 2 - w związku z art. 89 ust.1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – błędy w obliczeniu ceny oferty.
5) OFERTA NR 17 - USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE Fryderyk Martyn, Ligota Wielka 26, 48-385 Otmuchów - w związku z art. 89 ust.1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – błędy w obliczeniu ceny oferty.
PUNKTACJA PRZYZNANA WAŻNYM OFERTOM
L.P. |
Nr oferty |
Nazwa (firma) wykonawcy oraz adres |
Liczba punktów w kryterium cena=100% |
1 |
1 |
Zakład Remontowo-Budowlany i Betoniarski mgr. inż. Czarnecki Wiesław 48-385 Otmuchów ul. Krzywoustego |
87,90 |
2 |
4 |
Przedsiębiorstwo budownictwa Handlowego i Usług „ROBKON”Robert Konieczny Ul. Młynarska 21 54-220 Ząbkowice Śląskie |
74,53 |
3 |
5 |
KURNATOWSKI Stanisław Kurnatowski, Joanna Kurnatowska Spółka cywilna 48-300 Nysa, ul. Drzymały 32/5 |
77,02 |
4 |
6 |
Spółdzielnia Rzemieślnicza ul. Cukrownicza 6 57-220 Ząbkowice Śląskie |
100 |
5 |
7 |
AS-BUD Szaweło Adam 48-303 Nysa ul Makuszyńskiego 8 |
77,11 |
6 |
8 |
Z-BUD Łukasz Zeman 48-300 Nysa, ul. Dunikowskiego 27
|
91,88 |
7 |
9 |
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „ATRAU” Jadwiga Flek 48-300 NYSA, ul. Grodkowska 9 |
83,13 |
8 |
10 |
Spółdzielnia Rzemieślnicza Wielobranżowa – SRW ul. Mostowa 24 55-300 Środa Śląska |
85,69 |
9 |
11 |
Zakład Remontowo-Budowlany BED BUD Bednarz Damian 48-370 Paczków ul. Różana 11 |
94,01 |
10 |
12 |
OLBUD II Zakład budowlano-remontowy Wojciech Sanak 52-319 Wrocław Ul. Karmelkowa 65A |
68,08 |
11 |
13 |
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE Was Józef ul. Wrocławska 51 49-200 Grodków |
76,69 |
12 |
14 |
GW INFRASTRUKTURA Sp. z o.o. ul. Piotrkowska 12 lok. 810 25-510 Kielce |
76,37 |
Umowa w sprawie zamówienia publicznego z wybranym wykonawcą będzie mogła być zawarta po upływie terminu określonego w art. 94 ust. 1pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych.
WÓJT GMINY KAMIENNIK
/-/ Kazimierz Cebrat
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
O Z A M Ó W I E N I U
na roboty budowlane
w przetargu na
„Remontu budynku świetlicy wiejskiej w Goworowicach”
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 30.10.2012 r.
Numer ogłoszenia: 424036 - 2012;
Informacja o zmienianym ogłoszeniu w Biuletynie Zamówień Publicznych
: Nr ogłoszenia: 423306 – 2012 data zamieszczenia: 29.10.2012 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Urząd Gminy, ul. 1 Maja 69, 48-388 Kamiennik, woj. opolskie, tel. 077 4312110, 4312196, fax. 077 4312196.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
· Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.1).
· W ogłoszeniu jest: www.bip.kamiennik.pl (dostępna od 30.11.2012 r.).
· W ogłoszeniu powinno być: www.bip.kamiennik.pl (dostępna od 30.10.2012 r.).
WÓJT GMINY KAMIENNIK
/-/ Kazimierz Cebrat
UZUPEŁNIENIE
do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Dotyczy: Przetargu na „Remont budynku świetlicy wiejskiej w Goworowicach”
Ze względu na pominięcie w kosztorysie inwestorskim przez kosztorysanta robót malarskich wewnątrz budynku świetlicy - rozszerza się zakres robót w przedmiarze robót nr 1 o jedną pozycję KNR jak niżej:
Nr poz. KNR |
Opis robót |
Ilość, Jednostka |
KNR 2-02 1505/03 |
Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi wewn. podłoży gipsowych z gruntowaniem |
|
Wójt Gminy Kamiennik
Kazimierz Cebrat
O G Ł O S Z E N I E O Z A M Ó W I E N I U
na roboty budowlane
dot.
„Remontu budynku świetlicy wiejskiej w Goworowicach
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 29.10.2012 Numer ogłoszenia: 423306 - 2012;
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kamiennik
Urząd Gminy , ul. 1 Maja 69, 48-388 Kamiennik, woj. opolskie, tel. 077 4312110, 4312196, faks 077 4312196.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kamiennik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku świetlicy wiejskiej w Goworowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont budynku świetlicy wiejskiej w Goworowicach wraz z zagospodarowaniem terenu w zakresie podanym w przedmiarze robót nr 1 i 2.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium
III.2) ZALICZKI
· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia (na podst. art. 22 ust. 1) wg formuły spełnia - nie spełnia
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia (na podst. art. 22 ust. 1) wg formuły spełnia - nie spełnia
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia (na podst. art. 22 ust. 1) wg formuły spełnia - nie spełnia
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia (na podst. art. 22 ust. 1) wg formuły spełnia - nie spełnia
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia (na podst. art. 22 ust. 1) wg formuły spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
· aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
·
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Nie dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kamiennik.pl (dostępna od 30.11.2012 r.)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kamiennik ul. 1 Maja 69 48-388 Kamiennik pok. nr 3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kamiennik ul. 1 Maja 69 48-388 Kamiennik pok. nr 9.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
WÓJT GMINY KAMIENNIK
/-/ Kazimierz Cebrat
Podmiot udostępniający: | Urząd Gminy Kamiennik |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Monika Kuziemska, Jarosław Kogus |
Data wytworzenia: | 2012-10-30 |
Załącznik nr 6 do SIWZ - Oświadczenie na podst. art. 24.pdf (32,03KB)
Załącznik nr 5 do SIWZ - Oświadczenie na podst. art. 22.pdf (33,36KB)
Załącznik nr 4 do SIWZ - Projekt umowy.pdf (55,19KB)
Załącznik nr 3 do SIWZ- Specyfikacja techniczna.pdf (113,43KB)
Załącznik nr 2 do SIWZ - Przedmiar robót.pdf (2,96MB)
Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty.pdf (37,36KB)
SIWZ - świetlica Goworowice.pdf (144,89KB)
Zapytania i odpowiedzi do SIWZ.pdf (1,34MB)
Zapytania nr 2 do SIWZ.pdf (118,71KB)
Zapytania nr 3 do SIWZ.pdf (133,60KB)