- Menu przedmiotowe
- OGŁOSZENIA
- Informacja publiczna
Informacja zamiarze zatrudnienia na umowę o zastępstwo osoby na stanowisko urzędnicze
Wójt Gminy Kamiennik informuje o zamiarze zatrudnienia na umowę o zastępstwo osoby na stanowisko urzędnicze
- Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy w Kamienniku, ul 1 Maja 69, 48-388 Kamiennik
- Określenie stanowiska:
Podinspektor ds. Finansowych w Referacie Finansowym
- Wymiar czasu pracy:
Pełny etat
- Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub administracyjne,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku
- nieposzlakowana opinia,
- 3-letni staż pracy w tym co najmniej roczna praktykaw księgowości samorządowej.
Wymagania dodatkowe:
a) biegła umiejętność obsługi komputera, programów: „FK”, „BESTIA”,
b) znajomość ustaw: o rachunkowości, podatku VAT, finansach publicznych oraz
innych przepisów prawa w zakresie rachunkowości jst, Kodeks Postępowania
Administracyjnego.
c) umiejętności związane z organizacją pracy, skuteczność komunikowania się,
samodzielność, kreatywność, punktualność, dokładność, dyspozycyjność.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- sporządzanie, przyjmowanie oraz kontrolowanie dokumentów księgowych wpływających i wychodzących z księgowości,
- przygotowywanie dowodów księgowych w zakresie wydatków do zatwierdzenia,
- terminowe regulowanie zobowiązań,
- prowadzenie ksiąg rachunkowych w zakresie wydatków ( w tym syntetyka w zakresie księgowości podatkowej), funduszy celowych, dochodów własnych, depozytów i innych rachunków bankowych posiadanych przez gminę,
- prowadzenie księgowości analitycznej,
- terminowe i prawidłowe sporządzanie jednostkowych sprawozdań finansowych statystycznych i opisowych
- terminowe rozliczanie udzielanych dotacji oraz dochodzenie należności z tytułu zwrotu niewykorzystanych dotacji udzielanych z budżetu gminy,
- rozliczanie składek ZUS, podatku dochodowego od osób fizycznych oraz podatku VAT,
- inne zlecone przez zwierzchników.
5. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) życiorys,
c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
d) dokument potwierdzający wykształcenie (kserokopia świadectwa , dyplomu),
e) inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności,
doświadczenia zawodowe,
f) kopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata,
który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy
z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r.
poz.902 ze zm.),
g) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności
za przestępstwa umyślne oraz że nie toczą się przeciwko niemu postępowania karne.
6. Termin i miesjsce skaładania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Kamiennik, pok. 9 w godzinach pracy Urzędu lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Kamiennik, ul. 1 Maja 69, 48-388 Kamiennik w kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko podinspektora ds. finansowych w Referacie Finansowym w Urzędzie Gminy Kamiennik – na umowę o zastępstwo” w terminie do dnia 26 listopada 2019 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.bip. kamiennik. pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Kamiennik.