- Menu przedmiotowe
- OGŁOSZENIA
- Informacja publiczna
Zatrudnieni na zastepstwo
Wójt Gminy Kamiennik informuje o zamiarze zatrudnienia na umowę o zastępstwo osoby na stanowisko urzędnicze
- Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy w Kamienniku, ul 1 Maja 69, 48-388 Kamiennik
- Określenie stanowiska:
Stanowisko ds. gospodarki mieniem komunalnym i działalności gospodarczej
- Wymiar czasu pracy:
Pełny etat
- Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie o profilu geodezyjnym, budowlanym, administracyjnym
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- nieposzlakowana opinia,
- doświadczenie w pracy,
- niekaralność za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
Wymagania dodatkowe:
- biegła umiejętność obsługi komputera,
- znajomość ustaw: Ustawa o gospodarce nieruchomościami, Prawo geodezyjne i kartograficzne, Ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy, Ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Ustawa o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, Ustawa o swobodzie działalności gospodarczej, Ustawa o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, Ustawa o samorządzie gminnym, Kodeks Postępowania Administracyjnego,
- umiejętności związane z organizacją pracy, skuteczność komunikowania się, samodzielność, kreatywność, punktualność, dokładność, dyspozycyjność.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
a) z zakresu gospodarki mieniem komunalnym:
1) sporządzanie projektów uchwał Rady dotyczących zbycia mienia Gminy i przejmowania
nieruchomości na rzecz Gminy,
2) sporządzanie umów na wykonanie robót geodezyjnych oraz na wyceny w odniesieniu
do zbywanych lub oddawanych w użytkowanie nieruchomości,
3) przygotowanie terenów pod budownictwo mieszkaniowe i usługi poprzez ich wykup
lub przejęcie,
4) korzystanie z prawa pierwokupu nieruchomości lub rezygnacja z tego prawa,
5) administrowanie mieniem komunalnym poprzez:
a) sporządzanie wykazów nieruchomości przeznaczonych do zbycia,
b) zlecanie wykonania niezbędnej dokumentacji w celu przygotowania nieruchomości
do sprzedaży,
c) uczestniczenie przy ustalaniu granic nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży,
d) sporządzanie protokołów z rokowań dotyczących zbycia nieruchomości w drodze
przetargu i zbycia bez przetargowego oraz zawieranie aktów notarialnych na nabycie
i zbycie nieruchomości,
e) sporządzanie postanowień i decyzji dotyczących rozgraniczenia nieruchomości,
f) uczestniczenie w rozgraniczaniu działek w terenie,
g) sporządzanie decyzji zatwierdzających projekt podziału nieruchomości,
h) sporządzanie umów dzierżawnych mienia komunalnego,
i) obciążanie czynszem dzierżawnym i czynszem najmu za działki i lokale użytkowe,
j) sporządzanie umów dzierżawnych na okres 10 lat w zamian za rentę,
k) prowadzenie rejestru budynków i ulic,
l) nadawanie numerów na nowo wybudowane budynki, nazwy ulic,
6) przekazywanie i przejmowanie nieruchomości na rzecz Gminy poprzez :
a) wydawanie decyzji lub sporządzanie protokołów uzgodnień w zakresie przejęcia
lub przekazania nieruchomości,
b) przygotowanie dokumentacji do ksiąg wieczystych i ewidencji gruntów,
c) przygotowanie dokumentacji dla administratora nieruchomości oraz Skarbnika,
7) ogłaszanie, organizowanie i udział w przetargach na zbycie nieruchomości gminnych,
8) prowadzenie spraw z zakresu przekształcania prawa użytkowania wieczystego w prawo
własności,
9) ustalanie opłat za użytkowanie wieczyste i zarząd nieruchomościami,
10) sporządzanie sprawozdań statystycznych w zakresie gospodarowania mieniem
komunalnym,
11) przyjmowanie obwieszczeń,
12) przyjmowanie w zarząd zabytku nieruchomego,
13) prowadzenie rejestru obiektów zabytkowych znajdujących się na terenie gminy,
14) nadzorowanie sposobu użytkowania obiektów zabytkowych w porozumieniu
z wojewódzkim konserwatorem zabytków,
15) współpraca ze stanowiskiem gospodarki przestrzennej, infrastruktury i rozwoju
gospodarczego,
16) zastępstwo na stanowisku do spraw obsługi rady i rolnictwa.
b) z zakresu działalności gospodarczej:
1) dokonywanie wpisu, wykreślenia, zawieszenia i odwieszenia działalności gospodarczej
w CEDG,
2) kompletowanie wniosków o wydanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
przedstawianych do rozpatrzenia Gminnej Komisji ds. Rozwiązywania Problemów
Alkoholowych,
3) wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych zgodnie z postanowieniem
Gminnej Komisji ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
4) prowadzenie ewidencji wydanych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych dla
podmiotów prowadzących sprzedaż detaliczną i gastronomiczną,
5) naliczanie opłat za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
6) sporządzanie sprawozdań z ilości punktów sprzedaży i wydanych zezwoleń na sprzedaż
napojów alkoholowych.
5. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) życiorys,
c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
d) dokument potwierdzający wykształcenie (kserokopia świadectwa , dyplomu),
e) inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności,
doświadczenia zawodowe,
f) kopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata,
który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy
z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r.
poz.1202),
g) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności
za przestępstwa umyślne oraz że nie toczą się przeciwko niemu postępowania karne.
6. Termin i miesjsce skaładania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Kamiennik, pok. 9 w godzinach pracy Urzędu lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Kamiennik, ul. 1 Maja 69, 48-388 Kamiennik w kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko referenta ds. gospodarki mieniem komunalnym i działalności gospodarczej w Urzędzie Gminy Kamiennik- zatrudnienie na umowę o zastępstwo” w terminie do dnia 24 maja 2019 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.bip. kamiennik. pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Kamiennik.
Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie 2019.doc (43,00KB)