Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:

Zapytanie ofertowe - sprzęt ratowniczy dla jednostek OSP

ZAPYTANIE OFERTOWE

(Niniejsze zapytanie ma formę rozeznania rynku i nie stanowi zapytania ofertowego w rozumieniu przepisów ustawy PZP)

 

I. ZAMAWIAJĄCY

Gmina Kamiennik

ul. 1 go Maja 69

48-388 Kamiennik

NIP 753 23 85 323

 

e-mail: ,

 

II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

  1. Przedmiotem zamówieniajest sprzęt ratowniczy dla jednostek OSP

 

Lp.

Nazwa  sprzętu

                   Opis

      Ilość

1.

Defibrylator

Wraz z torba transportową, stopień ochrony IP55,możliwość podłączenia elektrod pediatrycznych, komunikaty w języku polskim, 8 lat gwarancji, żywotność baterii 4 lata od momentu instalacji, okres trwałości elektrod 2 lata

         1

2.

Torba ratownicza

Zestaw PSP R1 z zestawem Szyn Kramera, deska ortopedyczna wyposażona w stabilizator głowy oraz cztery pasy z metalowymi klamrami i zatrzaśnikami

         1

3.

Osłona zabezpieczającego poszkodowanego

Wykonana z trwałego, miękkiego ,przeźroczystego PCV z poręcznymi gumowymi uchwytami

         1

4.

Zestaw uniwersalnych podpór i klinów do stabilizacji pojazdów

Materiał niechłonny, odporny na wodę, możliwość układów w stos, antypoślizgowe wsparcie do 100kg/cm2

         1

5.

Detektor wielogazowy

Który mierzy O2,H2S,CO i gazy palne, odporny na upadek na podłoże betonowe z wysokości 6 m

         1

6.

Przenośny zestaw oświetleniowy

Wyciągany maszt, lampa LED – 3000 lumenów, czas pracy do 15 godzin

         1

7.

Sprzęt do oznakowania terenu akcji

Znaki drogowe, znaki zakazu, pachołki drogowe, lampy sygnalizacyjne, flany ostrzegawcze LED, taśmy wygradzające, stojaki służące do mocowania znaków

         1

8.

Latarka akumulatorowa

Odporna na upadek, wodoodporna, wydajność świetlna 1100 lumenów

         4

9.

Parawan do osłony miejsca wypadku i zasłaniania ofiar wypadków

Wodoodporny, cztery segmenty

         1

 

 

III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin wykonania przedmiotu zamówienia : 14 dni od złożenia zamówienia

Termin płatności: w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury.

 

IV. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

Ofertę na prawidłowo wypełnionym formularzu (załącznik nr 2) prosimy złożyć elektronicznie w terminie do dnia 19.06.2018 r. do godz. 15.00 na adres e-mail: , za pośrednictwem poczty, kuriera lub złożyć osobiście w sekretariacie urzędu.

 

V. OCENA OFERT

Kryterium oceny ofert: 100% cena

 

 

VI. OSOBA UPRAWNIONA DO KONTAKTU ZE STRONY ZAMAWIAJĄCEGO:

Alicja Myśliwiec

tel. 77 4312 196

e-mail:a.mysliwiec@vp.pl


DOCXFormularz ofertowy.docx (15,80KB)

PDFZapytanie ofertowe.pdf (897,60KB)